21.8.09 Fredag Personalfest

Den 21 hade vi personalfest vi åt middag på Indigo sedan var det vidare utgång men jag blev på Indigo, för jag började blöda under foten.Men det var en mycket trevlig kväll den slutade med efter fest i Lemland. haha!


Daniela och Brage

Brage och Göran

Erika

Joel

min mat (och mitt vin haha!)

Johanna och Julia

Nina och en super full Joel och Karin

Jessica och Lillen

Rickard,Acki och Nina

Joahn, Lillen,Jocke,Rickard

Joel, Lillien och David

jag öh som plötsligt började blöda under foten? hur de nu gick till är ett mysterium.

Sarah och jag

Joel och Lillens pappa och hans över 200euros jacka.

Johan och Jessica när vi vänta på taxin.till Lemland.

lillen,brage och Joel

På Johans stuga.

Jessica, Joel och Kepsarna

jag försökte va DJ ;)

efterfest pyssel :)

Lillen var med och underhöll.

Klart! :)


Joel

(fjärils)puppan= de puppar

dagen efter.

dagen efter.

söt som alltid!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0