Godnatt

Nu ska jag sova för imorgon ska jag och Julia åka till Åbo och hitta till min väg! vi ska bo på karinsgatan! så passligt! :D
idag har sebbe och jag kikat på de medicinska kårhuset i umåe och de gör mig ju inte mindre sugen på att fara dit! Orsaken varför jag valt Umeå är inte för att sebbe finns där i fösta hand som många tror! det är faktiskt så att jag inte har allt för bra betyg och i umeå kommer jag in på en del saker som jag vill! ( i alla fall om man kollar tidigare statistiker) och jag hoppas för fullt att jag kommer in, det kan ju bra va så att jag inte kommer in på något program utan måste läsa kurser man kvar här på Åland blir jag inte! orkar inte! sen är de för att jag varit nu till Umeå och sätt staden och människor och de visar sig inte vara en så pjåkig stad! och sen såklart är ju mitt hjärta där! :))
Det är inte så många Ålänningar som far dit, synd visserligen för umeå är inte såååå längt borta, 50 min m flyg och sen kan man flyga hem från Arlanda också. Sebbe kom hem från umeå som snabbast på 2,5 timme, de ni Uppsalabor!! ;)
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0