Nu är jag tillbaka igen.

Har lämnat bloggen till sitt öde i en vecka av någon anledning har jag t.o.m lyckas glömma bort den helt, jag har haft rätt mycket saker att behöva tänka på den senaste veckan men nu har jag nog gjort ett beslut, och jag känner en lite glädje kännsla över det!
Nu är det 12,5 vecka tills jag och Sebastian flyttar ihop över sommaren! hus/stuga på 75 kvadrat! det ska bli jätte skönt! Även fast det är ute i Lumparland och vi kommer att dela på sebastians bil så kommer de bli skönt!
Just nu sitter jag och kollar på Masterchef Suomi..
På onsdag åker jag till Umeå, det skall också bi jätte skönt, jag har ju itne träffat Sebastian på 5 veckor de är ju ganska länge. Och det är trpligaste den längsta perioden under våren!
Det blir nog Sverige i höst förresten!
Bilden tog Sebastian när hans storebror tog examen från Högskolan nu i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0