ja just ja

Blogga va de också, idag hmmm har jag varit på jobb på kontoret mellan 9-14 sen ha ja inföskaffat en ny resvska RÖD är den så man ser den sen när den kommer på bandet när man flyger bland alla svarta!
kom hem och åt, och sov en timme, måste alltid sova när jag jobbat på kontoret, trevligt! Var och tränade..
Kom hem åt lite, ha prata med sebbe resten av kvällen...
Sån fast röd och fickorna är lite annorlunda framme på den.

Kommer säkert ta ett tag innan jag känner för att blogga jätte mycket igen.
Ska försöka ta lite bilder i Umeå på vad vi gör kanske, får se!
Måste köpa nått att ha på mig på dopet, dopgåva, och testa glasögon! Glasögon är nog nästan prio 1 hatar ju egentligen att ha glasögon har ju haft linser sen ettan i lusse för då börja synen bli sådär jobbigt dålig...
Nu ska jag i alla fall sova och imrgon blir det avancia, hämta lite hårddisk åt sebastian från hans pappas jobb, ojoj hur i hela fridens namn skall jag hitta någonstans alls i de huset?
sen blir det att packa. och checka in på flyg och sådant!
Kl.8.00 på onsdagen går båten till Sverige och 14.50 går flyget Arlanda-Umeå
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: Rätt första bokstav iaf, hehe :P Har Umeå också ett lantbruksuni? Röntgensjuksköterska? Vilken ändring av bara du valt, först frisör, sedan träning som du var inne på och nu sjuksköterska :P fast det blir säkert jättebra! Hur kom du på det?

Nu kommer du närmare sebbe också, gissar att det var därför du valde umeå :D

2011-03-08 @ 13:27:19
URL: http://ireene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0