20 Juni

Det är de datumet nu, kl. 03.00 på morgonen när man sitter å jobb men vi har stängt mellan avgångarna, 2 timmar kvar tills jag slutar och får va ledig 2,5 dag och fara hem till Lumparland och mysa ner mig brevid min älskling och sova allt för länge för att kunna sova följande natt i vettig tid, för att inte orka göra någonting vettigt alls på dagen men änska att de va rengfritt för jag måste städa jorden ur bilen, fixa cykeln och städa mina kläder för de va nog droppen på ostädat, t.o.m annika kommentera att jag hade mkt kläder på goovet hahaha men sebbes kläder har ja slängt upp på klädställningen och de har han nog inte sett! så egentligen har han nästa lika mycket att reda undan haha!

Igår bakade vi lite över 300 bullar på furuborg som vi ska sälja på midsommaren, de tog några timmar, och middagen åt vi kl. 8 och jag är fortfarande mätt efter att jag kastat i mig maten så fruktansvärt fort!! gott va de!


en del av bullarna vi bakade!


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha. Kan tillägga att han var noga med att påpeka den däe högen oxå :p

2011-06-20 @ 19:52:04
Postat av: Karin

suck, haha

2011-06-28 @ 01:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0