19.2.2011 Lördag

Myspys att vakna till arbetssamtal kl.11 när man jobbat hela natten.. varit vaken 21h och nu sovit 5...
blir nog att sova i eftermiddag om ja ska orka inatt! Meeeen pengar är pengar!
Jag är så glad har äntligen kommit på ganska 98% vad jag skall klpa åt Sebastian i födelsedags present!  18 dagar kvar tills jag far till Umeå! Umeå är faktiskt ganska fint!
Till er som undrar vad jag pysslar med och sånt (har fått lite frågor) så är jag hemma och jobbat nu på Tallink Silja eftersom jag inte trivdes riktigt i vasa. I höst funderar jag lite på att söka till sjuksöterska till en massa ställen i Sverige.
nu ska jag dricka mitt kaffe och se om jag piggnar i!
Btw!
hela artikeln HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0