Lumparlands kväll

Har varit en trevlig kväll ute i Lumparland. Tyvärr utan mitt hjärta!
Men kristoffer och Malin som fyller år samma dag hade födelsedags kaffe så jag var ut och kastade lite saker i stugan/huset, snart är det nya golvet på plats i hela huset (det ska inte kallas för stuga eftersom de är en bostad enligt papprena).
Stackars BMW,n har nog bara problem den, de känns i alla fall så när jag ska ha den, har ju den hela maj nu och bakbromsarna låter massor för den är så omotionerad, så nu ska jag typ köra den och tvärnita(inte mitt i stan nej) för att motionera dom...
..Tillbaka till kaffet, nå vi drack kaffe och släkten va där och sen blev jag och sebastians föräldrar kvar lite längre och åt rökta räkor ost och kex! sedan körde jag hem dem vid nästan halv 11 och for hem!
På söndag skall jag och mamma till huset och mäta gardinstängerna för vi skall köpa tyg till nya gardiner, för jag kan inte leva med de mörkgröna där, tyvärr! I godby har vi faktiskt hitta lite tyg så de blir nog bra!
Men nu ska jag läsa min bok och sadan sova har faktiskt rätt ont i halsen igen! har varit en dag i full fart idag igen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0