SUGEN

På att träna massor! överväger dans i morgon igen eftersom jag har en "fri biljett" som jag får använda när ja vill å ida har lektion imo, och sen funderar jag på att simma på torsdag, dom verkar ha en super fin simhall här och de kostar bara 3,50 och simma är ju ganska bra träning :D

vill testa massor med olika, nu när jag typ inte är så fast vid en idrott mer, fast synd är de ju också...
Och ja vet jag vet, man ska inte ta i för mycket så att motivationen försvinner direkt men jag är ledig på torsdag, och ska bara plugga på kemi prov som då är en halv högstadie kemi kurs, ja hinner nog :)



PUSS

p.s har jag sagt att min pojkvän är bäst lagom elak (eller typ som retsam) men gullig och där när jag behöver de som mest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0