Skola

Det är onsdag idag i den nya perioden och de betyder att det är skola från 8-18 10 hela timma släng på 2 så e de halva dygnet va har de eg. för skillnad? argh!

Nå började dagen med grupparbete och hårtvättning och manikyr och nu ska den fortsätta med styling, ärligt talat så saknar jag att sitta i klassen och lyssna och läsa å göra uppgifter, visst känns de som detta grupparbete är en aning onödigt och sitta och läsa om alla shampoon och sen skriva om de, men jag vill ju ändå att våran grupp ska få typ bra i det, men de är väl mest för att vi ska lära oss om dom.

På fredag har jag första provet sen skolan börja, delprov i repetions kemi från högstadiet, alltså seriöst jag dör av uttråkning här i denna skola, visst är de kul vissa dagar, som igår när vi klippte så va de rätt roligt, men dagar då vi bara står och stylar nå som jag i allafall inte kan så mkt om så känns de lite värdelöst!
suck

världens jobbigaste och trögaste datorer har de i skolan också, hoppas de får lite nyare sen när skolan byter place!

nu ska jag gå på styling i 5h!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0