NÄE!

Vasa är nog inte stället för mig alltså!
Har haft en massa funderingar nu och jag är ganska säker på åtminstone 2 saker.
Kanske ni får veta i vår.

åh jag längtar redan till jullovet och först då till höstlovet och de sk. "novemberlovet då vi tydligen är lediga en vecka wihuuu :)

så jag har alltså 2 höstlov och sen lite över en månad tills de är jullov efter det, och tro det eller ej men jag saknar hem och jag saknar arken och kompisar!

Finland suger, rent ut sagt!

nå men i alla fall så har jag haft en dålig kväll. Men den blev bättre efter efter nästan 2 timmars samtal över skype med Seb. :) de va så skönt att prata ut om allting om saker som jag funderat på om jag ska berätta eller inte, som har tyngt ner mig. Men nu är de sagt och han förstår! Det är nog de bästa med honom, han förstår mig precis! Jag är så otroligt lycklig att han är min! haha men vilken skräck de vart i början haha med båten haha! ja HERRE GUD!

lucky me!

näe måste sova! igår va ja tydligen vaken till halv 4.. eheee
nu är klockan : 01.11

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0