Måndag 20.9.2010

Idag började dagen med en att en ovanligt pigg jag drog till skolan, och rullade en rullkamning i rekordfart och helt bra!

sedan va de skolfotografering som följdes av flera timmar av manikyr, jag va i par med Ida och allting gick bra tills vi kom till att måla naglarna, fransk manikyr med skolan skict lack blev ingen höjdare! jag valde en brons /guld/begie färg.

cyklade hem i värsta stressen och kasta i mig min oätliga soppa som ja lagat förra veckan å fryst ner ( jag skaaaa kasta den) och sedan cykla iväg på dans lektionen jag hittade (efter en massa sökande på google maps) jätte bra och hade helt roligt där.

Kom nyss hem efter att varit och handlat, nu ska ja hänga upp tvätt och duscha! tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0