Lördag

Nu är de exakt en månad sedan jag träffade sebastian senast men nästa helg ska jag fara dit de kommer bli bäst! haha
Kom just tillbaka efter en joggingtur, och jag joggade hela vägen hade bättre kondis än ja trodde, okej hjag har iofs bara gått och cyklat överallt senaste månaden så, vet inte hur bussarna går här och tänker no inte veta de heller på flit här ett tag nu.

Idag ska jag antagligen ut, ikväll dvs men före det tror jag att jag ska göra en helt annan sak, jag tror jag ska gå till gravgården och ja "hälsa på" mormor och morfar. Varken mina mor eller farföräldrar är i livet, de har alla dött före jag föddes, tyvärr.

Ibland kan det faktiskt kännas riktigt jobbigt när folk säger att de ska och hälsa på sina och ja, jag inte har någon att hälsa på, speciellt jobbigt har det varit hemma på Åland. Eftersom mina föräldrar heller inte är ålänningar och båda är i finland så bor all min släkt här också. Här i Vasa har jag mammas sida och mot åbo pappas. Så nu när jag är i vasa så jaaa, försöker ja hälsa på dem här då och då!

Det är bara ett problem m gravgårdarna, det finns 2 den gamla och den nya delen och morfar vet jag ungefär på den nya men mormor har jag ingen aning! hon e på gamla så mycket vet jag så jag får väl rensa hela stället! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0