Umeå Onsdag Morgon

Det snöar! klockan är halv 12 vi satt i Lindellhallen i Sebastians skola till halv 1 igår medans de gjorde grupparbete seda åkte vi hem. Ja.. upplevelse de också när alla lampor släktes vid 12. Nu kommer de mini mini flingor snö ute :)

Idag ska jag laga pizza deg.. hehe ojoj jag som egentligen inte tycker så himla mycket om att laga mat största orsaken är väl den att de ofta (enligt mig) inte blir så bra...

Borde plugga lite på mitt prov som jag har på måndag håret och hudens anatomi typ, kom på att vi ska ha gjort lagda vågorna färdigt tills onsdagen så jag kanske far lite ännu tidigare på måndagen och gör de då för alltså vissa blev klara i onsdags och jag stod 5 timmar och kom typ ingenstans! de va jätte svårt!

Idag har jag även en stor hög diska att ta tag i eftersom det blev lämnat igår när vi rusade iväg till skolan. Förresten så går mina planer frammåt! :D Mega glad!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka planer? :)

2010-10-20 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0