Nya matvanor

Skit jobbigt äre att ändra på matvanorna! för jag är hungrig om kvällarna för frukten mättar inte alls lika bra som nån macka eller någo annat men de är som de är, och godisdagen ojoj jag dör lite för eg har jag ju som lust att baka någonting men när jag sagt att jag bara ska äta sånt på lördagar så blir de mycket jobbigare haha för man tänker på de hela tiden och så blir man mer sugen tillslut!

Imorgon kom jag på att vi slutar 5 och min dans börjar halv 6, tur att jag kom på de, måste typ ta med någo att äta till skolan och byta om där och sen cykla iväg dit... sen dansa och sen hem och äta mega sen middag! haha nå men en gång är ingen gång.

Torsdag tror jag att de blir att fara och simma, jag känner för att simma men när ida har dans på tisdagar och onsdag slutar vi kl. 18 så blir nog torsdag bäst när man är ledig hela dagen :D

nu ska jag sovaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0