Kaffe

Jag har blivit grovt beroende av kaffe, typ som mamma jag dricker kaffe 2-3 gånger om dagen oftast bara 2 en på morgonen och en i skolan efter maten. Jag orkar inte annars.

Jag började dricka massa kaffe på ÅSS när jag jobbade där 2 somrar när vi kunde ta lite gratis emellanåt.
och de blev inte bättre av att jag i somras när ja jobbade på silja lyckades få i mig typ på dagarna och sen vid 10 tiden på kvällen när jag skulle jobba natt! För de va tungt att jobba från 22.30-05.00 isssa nätter spec om de itne hände nåååågonting alls!

Idag ska idag och jag fara och simma med Ida sen ska jag på middag till min "låtsas mormor". Blir säkert makaronilåda de är en av hennes specialiter :)

har börjat kolla lite på en annan serie men det är mest bara att kolla, den är inte så beroende framkallande som typ desp. houswives eller gossip girl eller 90210.

Jag ahr också valt att sätta upp en stöd rosa bandet band uppe i högra hörnet hoppas ni också gör det på ett eller annat sätt! :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0