haha

eller ja, jag kom inte på någon bättre rubrik men det blir nog promenad imorgon skulle jag tro men jag borde rulla klart dockan, tvätta och städa mitt rum + läsa 24 sidor i läxa.

Mamma messar mig massor, haha. vill ju inte vara kvar här i vasa så jag har lite andra planer som ja inte är säkra men ganska.

bara 4 dagar kvar sen är ajg i underbara Umeå! med världens bästa och finaste pojkvän! jag längtar!

Denna gång har vi inga planer på vad vi ska göra :) men han är ju ganska mycket i skolan så jag få underhålla mig på dagarna ensam. blir väl promenader å film. tyvärr shopping men jag tror nästan jag tänker tvinga med honom på de så jag inte kastar alla pengar och att jag inte tappar bort mig. haha!

yeii btw grannen ovanför mig tror jag det är har fest idag igen och de värsta är typ att ja vet inte men de låter som att dom skriker på varandra, som om de bråkar. Och så är de hög musik.. vet itne om de innebär fest eller bara allmän fylla. alla här omkring springer med öllådor på fredagar och lördagar.

nåjaaa sånt äre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0