14.11.2010 Söndag

Skit samma jag har ångest.

Idag saknar jag sebastian mer än på länge! just idag när jag ska åka till vasa, kanske därför men just idag känns de faktiskt skönt att komma dit någon vecka bara sådär att jag hinner tröttna lite, har nog lite fullt upp ända tills söndagen sen har jag en vecka som jag inte vet riktigt va ja ska göra sen kommer jag hem igen.

skönt.

Idag när jag hade kört ut bilen till Lumparland och mamma och jag skulle åka tillbaka in mmot staden så höll vi på att krocka med EN ENORM ÄLG! Fy jag har aldrig sätt någonting liknande! Tur att den vände om och hoppade in i skogen igen. mamma trodde att sku vi varit någon sekund senare skulle vi ha krockat med den vi med den i våran lilla skrot bil :( usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0