TURKIET

Japp i morgon kl.16 går båten härifrån till sverige där vi ska sova på Arlanda en natt för att ta flyget kl.0700 på onsdags morgonen till Turkiet. Jag,Jessica,Acki och Johanna skall till Alanya en hel vecka :D

Vi ska nog mest sola inget speciellt är väl inplanerat än riktig semester :D
Jag har ingen solkräm och ingen frukost fortf xD bra planerat karin allra sista minuten som vanligt!
Kanske jag får ordning på mig själv från och med nu? :) känns som det!

Idag har ja bara fikat typ! ojoj! lite dona inför skolmusiken glad att hjälpa till ja är knäpp jag vet haha :P

har hela första sesongen av the mentalist :D gud vad glad ja blev när de dök upp :D haha!
åh jag är så glad det mest är fixat nå iaf i livet inte inför varken turkiet eller vasa resan haha!

jag är tydligen värsta beroende av FB tack för den och klumpig är jag tydligen också, idag har ja bara slagit tårna!
åååh :D wiiii ha inte fatta att de är resa imorn ännu dålig planering av migens!
japp!

PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0