LUGN, JAG? NÄÄÄ

Valborg var jätte trevlig!
Jag var jätte full... tydligen eftersom ja inte minns så mycket av fredagen nej, tydligen är ja mer vulgär i munnen än va ja visste själv om de kan va en dålig sak?

höhö

nå de va fett nice att va ute på stugan och grilla med en massa trevliga människor! :)
de åker nog upp lite bilder på fb kanske någon här men men haha ;D

lite jobbigt att jag va himla trött på lördagen men glad och pigg och fortsatte på kvällen men betydligt lugnare och att jag då ramlar när ja ska simma, världens fulaste fall och slåt sönder båda knäna snyggt när man ska till turkiet på tisdag... men jag lever! nu vet jag det!



nu ska det sökas upp kläder och börja packas ikväll kommer ina hit! :)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0