Jobb

Sitter på jobb och de händer typ inge, har inte så många som ska åka med härifrån...

inte så roligt när de inte händer någo de blir så långtråkigt...
idag åker jag till vasa med ida vi ska på urvalsprov till frisörlinjen som båda valt de ska bli intressant hoppas jag har med allt, vi fick specialundantag eftersom jag var i turkiet när vi eg skulle ha haft provet.

jag längtar till tisdagen då är alla hemma och ja ska inte resa nå tills på söndagen då ja kanske far till sverige men när ja inte fick min satans lön igår så vet ja inte va ja ska göra lite arg är jag  :@


lite märkligt är de dock att jag och syrran jobbar på samma ställe i sommar men de ska väl gå.. hon är ju på plan å ja checkar in folk så de är ju inte precis samma :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0