Onsdag

Har varit i skolan känns som att jag ahr sovit mig igenom dagen... nåja...
sedan var jag och betalade karonka middagen till banken och sen till musikinstitutet och de gick skit för att jag inte har någon röst!
Sen va de ansiktsbehndligt, nog är de märkligt att jag alltid halvsover mig igenom behandlingarna! Sen blev de å snurra med mamma stan, vi köpte en BH till karonka klänningen och en foundation pensel! :) Sen kolalde vi smycken till karonkan men jag vägrar ha örhängen för 100e! Jag tycker redan 50 är mycket! tänk om man tappar ett?

nåja ska kolla nu när jag far till åbo efter smycken och en liten väska :)
nu ska jag hitta på någo är så himla sugen på att göra någo vettigt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0