09092010 Tisdag

Idag fyller mamma och mitt kusinbarn år. :)

Steg upp halv 9 och började plugga vid halv 10 så det går lite framåt men jag gjorde upp ett schema nu för jag måste plugga, hälsan är nästa fredag, måste fråga om jag får låna de där två kom i form böckerna över helgen för de ska pluggas!

Idag är det volley! men fy tusikens va den där måndags träningen är tung eller jag gör den tung iaf, känner i magmusklerna idag.

Jag fivk nyss 4 fina klösmärken på högeraxel för min stora katt bestämde sig för att joina i soffan när ja plugga och skrämde livet ur våran 8 månaders katt"unge" och hon försökte fly via min axel nåja...

Håller på att laga mat, sen skall jag på en timme teater till skolan och sen hem och fortsätta plugga vidare!



Det är jätte skönt att va uppe såhär tidigt fast man börjar senare! :D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0