Känner mig förvirrad

Jag vet inte vad jag vill jag vill gå en fin skola i helsingfors men samtidigt vill jag inte för ja känner mig inte redo, de som gnager mig mest är att sebastian är i umeå. det är långt.

Men samtidigt vill ja även hjälpa människor jag har läst idrott i 3 år, och jag trivs med dom krångliga orden jag aldrig lär mig.

åh jag vet inte va ja ska göra.

nu ska ja laga mat iaf. sen läsa min bok som ja inte kan sluta med fast den är närmare 20 år gammal haha gud va tiden går fort alltså! haha snart fyller jag ju 20 haha när ja sa de åt sebastian så jag på honom hur han tänkte "fan de va de också" haha åh noes men gulle oroa dig inte de är länge kvar ;) haha. och ja ser inte vänskap och kärlek i saker för de betyder inte lika mycket som att ha dom som man verkligen bryr sig om, nära en.

nåja nu ut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0