1462010

Idag fyller ann-sofie 20 gud de va en evighet sen vi började skolan tillsammans!

Nåja idag ska ja jobba både dag och natt ute i Långnäs...
ska hitta på någo med Julia och fara via banken och skolan sen blir de nog träning kl.17 på mariebad :D

Hoppas Frippan inga jobbar ska försöka locka med henne med :)
haha vilken utväxt jag börjar få förrestan undrar när jag färgade håret sist! tyvärr så är de så grå kamoflerat så de inte syns haha! nåja mitt hår mår bra av inte bli färgat ska försöka låta bli de så länge som möjligt nu men får se är sugen på en lite mörkare nyans men kanske i höst :)



PUSS


Kommentarer
Postat av: Annso

Nejmen vad kul att man har fått vara med på ett litet hörn i din blogg ;) ! Dt är faktiskt många år sen vi började skolan , rättare sagt 13 år sedan . Och redan 4 år sedan vi gick ut ur högstadiet . Sorgligt men sant , och här är man idag 1/3 påväg till 60 bast :'/ . Ärligt talat saknar jag er alla . Även fast man har dt bra som man har dt (: Gamla goda tider glömmer man aldrig . Ha dt bäst vännen <3

2010-06-15 @ 02:08:18
Postat av: Karin

Nämen va kul att du såg de här! jag trodde itne du läste! haha :P nå 60 är väl lite att ta i! <3

2010-06-15 @ 13:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0