usch

när håret inte går att borsta igenom och när man inte har tvättat det på två tre dagar alls + att man ha simma i havs vatten så kanske det är dags att gå i duschen? jag vet fy fan va äckligt men de är rätt jobbigt att tvätta håret ju längre de blir, (vilken linje va de ja nu sku gå i höst igen?)

haha ja de är inte alltid så lätt! hoppas de låter bli att regna ikväll iaf eftersom det är rockoff, de får gärna regna sanare inatt hellst ösa ner :D mohaa på er som jobbar natt!
åh idag hittade jag nya HM katalogen hemma! JAG VILL S H O P P A!
men snart flyttar jag till vasa och de betyder inte allt för mkt pengar över eller? min lägenhet är 300e å jag har studielån och stöd, något kan man väl köpa då och då :P

jag tror dessutom fast jag måste dela lägenheten med någon annan att de inte kan bli så hemskt, jag bara hoppas att de är en nice person! jag funderar över att baka, haha vad sebastian har tjatat om en paj men de blir de nog inte, de kanske blir en annan sak, sitter för tillfället och kollar på cityakuten, senare kommer det the Tyra banks show och jag tycker egentligen att de är ett helt bra program, jag tror att de blir dock ganska lugn kväll för mig, borde städa mitt rum och börja kolla vad ja äger för handdukar, före de är typ det enda jag ska ha med mig handdukar, kläder å en tårtspade för jag äger inge mer, haha mamma har sagt: vi köper allt där sen! de blir billigare" jag undrar jag? de finns inge IKEA i vasa... :D

nåja nu ska ja söka runt lite på ELLEs hemsida och kolla kläder! :)






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0