Jobb

Sitter i långnäs på job och sen är ja en vecka ledig :D har just stoppa ut legenhets ansökan i Voas.fi.
Snodde pojkvännens bil för ja ska sova hos honom sen å stiga upp och laga lunch i morgon har jag lovat :)
haha

denna natt ha gått fort å skönt att inte behöva åka hela vägen in till stan praktiskt att han bor såhär nära jobb :D

Igår va de 50.års kalas de va roligt men när vi kom hem blåste jag 1,23 oops haha

nåja jag va glad! :D


Sebastians bild utanför Furuborg klänning från Nelly.com väska från Vero Moda

Nu ska jag springa ut till båten sen stänga och sova! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!



Fin blogg och framförallt fin klänning! :) Och det är den jag har en fråga om.. Har bevakat den i storlek M men den kommer aldrig in på Nelly och vill ha den i helgen, så slog nu till på en S.. Hur är den i storleken? Kommer den sitta knäppt eller tror du det funkar? :)



Tack!



/Kicki

2010-07-20 @ 15:25:42
URL: http://mariachristina.blogg.se/
Postat av: kicki

åh vilket bra svar! :) får jag hoppas på det bästa nu! :) tack så mycket!

2010-07-20 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0