Tillbaka i skolan

Nu är jag tillbaka i skolan, eg är det ganska skönt att få allt på grej igen, och jag har hittat min karonka klänning i helgen också! på edressit.com

har gjort 2 av 3 skolarbeten klart nu elelr finskan är klar eg. men har inte haft den lektionen än så och eg borde jag läsa något till svenskan så jag måste stressa igenom de på mellanmåls rasten. suck.

Håller på mewd tababr i IT,n jätte kul, inte men det är nog ganska nyttigt att lära sig göra listor och saker så att man kna de sen om man behöver det.

nåja har inte så mycket att skriva här just nu känner inte riktigt för att blogga, ska beställa klänningen snart, ska kanske ta lite mått idag och sen skicka efter den, tar några dagar att sy den och så.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Heinola

kan du inte lägga upp bild på din karonka klänning som du valt? skulle vara roligt att se :)

2010-01-25 @ 20:00:11
Postat av: Karin

tyvärr Linda kan jag inte lägga upp någon bild men här har du länken! :)



http://www.edressit.com/Main/Product.aspx?ProductID=12



2010-01-25 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0