Lucia återträff

Vi skulle ha Lucia återträff hos Emelie tyvärr hade både Linda och Katja fått förhinder, men vi fick göra det bästa av sitoationen och roligt hade vi, vi spelade rappa kalja där jag var dålig på att komma på förkortningar spec GAB som jag på något sätt fick till gratis ask balja? alltså vah? haha jaja majken kom också på någonting fyndigt om barnens rättigheter... Sedan spelade vi Alias och Majken hade "mutat" timglaset så det gick mycket snabbare för mig och emelie, och jag var kanske inte så bra på att komma på vad emelie försökte säga, och trots att vi va halva planen bakom de andra laget så tyckte jag att vi gjorde bra ifrån oss haha :P

Jag hade helt enormt roligt, hoppas vi ses snart igen och denna gång med Linda och Katja! :)




Tack för en rolig kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0