En kort uppdatering.

Igår natt kom jag hem från skidresan till romme, resan var bra men jag fick en jätte magsjuka natten mellan tisdag och onsdag. Tyvärr slutade de med att jag inte kunde skida så mycket mer den redan, skidade lite på torsdagen före vi for men det var ganksa joggigt eftersom jag var trött och det va tyngre än vanligt, blev helt slut i kroppen av minsta lilla. Jag lyckades också smitta ner många så påvägen från borlänge till Grisslehamn spydde Joel och Jakob ikapp och när vi kom av färjan i Eckerö började deras pappa så jag fick sedan köra större delen av vägen in till stan...

Nu har jag börjat kunna äta igen, lite i taget men det är bättre än ingenting, tror jag tappat nått kilo också det känns lite så, men jag tänker inte hoppa upp på vågen, jag vill inte, den ovanan tänker jag inte få tillbaka.( för dem som läser och inte vet så vägde jag mig minst 2 ggr om dagen(kunde bli många fler ibalnd) för något år sedan och nu har jag fått bort alla såna ovanor)

nåja nu är jag i alla fall sjukt trött och ska gå och sova, skulle hellre mysa är på sånt humör gånger 1000 men man får inte allt man alltid ber om.

Gognatt Kram

Just ja! jag har jobb intervju på onsdag :) kanske jag berättar mera om det senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0