De kommer och går, åren d.v.s.

2009

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Fått körkort, ta piano lektioner, lärt mig uppskatta mig själv.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Jag avger inte löften men man kan väl säga att mitt godisstrejkande och tränande är det i år...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? 
Min katt.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, tyskland sen var jag till fastlandet.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Lära mig mer om mig själv.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid minnas, och varför?
TYSKLAND!

8. Vad var din största framgång 2009?
Sommarjobb (Y) haha. Kom på vad jag vill göra efter Lusse.

9. Största misstaget?
Massor.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det är väl samma sak med lederna spec händerna har blivit värre...:(

11. Bästa köpet?
Ny kamera och mobil + hårddisken!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, kamera, mobil, externminne, sprit (i somras) 

15. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Bra tränare till volleyn, massor med fys som gjort mina axlar friska :P TACK TINA! 

16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009? 
lady gaga - bad romance, beyonce

17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ja vet inte det har nog varit lite blandat men jag har varit gladare med mina vänner mer i år än tidigare jag har lärt mig att uppskatta dem helt på ett nytt sätt!

18. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt mig för. gjorde det igår...

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mindre godis, chips å annat skräp... erkännt mer för mig själv, insett saker.

20. Hur tillbringade du jul?
Hemma med familjen

21. Favoritprogram på TV?
nä men serier desperate housewiwes! :P

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nja i nerverna ja men men...

23. Bästa boken du läste i år?
Flickan som lekte med elden.

24. Största musikaliska upptäckten?
Kings of Leon, coldplay... m.fl 

25. Något du önskade dig och fick?
sommar jobb men hmm vet inte inte någo spec :)

26. Något du önskade dig men inte fick? 
jo...

27. Årets bästa film?
vet inte, ingen spec, män som hatar kvinnor kanske...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hur många år fyllde du?
Vad gjorde jag? var i skolan sen hade jag kladdkaka en vecka senare hos mig. Jag fyllde 19.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Varit mer med vänner, mitt eget fel dock.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? 
Samma som tidigare kanske mer modemedveten men itne gjort någo stor inköp för det..

31. Vad fick dig att må bra?
Joel emellanåt, mina vänner spec. för er kan jag alltid prata med om allt <3 speciellt i våras när jag hade det som mest jobbigt!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ehe jag tror jag behåller den för mig själv :P

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Ingen alls tror ajg.

34. Vem saknade du? 
Släkten i finland

35. De bästa nya människorna du träffade?
Emil, alla på ÅSS!

36. En värdefull läxa du lärt dig i år? 
Ta ingenting förgivet, ta vara på det! 

37. Citera en sångtext som summerar ditt år!
Mariah carey- Hate U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0