Bara för att jag städade mitt rum..

Jag städade mitt rum vilket behövdes.(se bilder nedan)


Idag har ja haft en dag då ja gjort mycket, varit i skolan, läxor, lagat mat, tränat, städat + att ajg laddat ipoden med ny musik hittade nämligen en sladd mitt i städandet. Tyvärr kom inte mitt körkort fram :(


En lite glimt av hur det såg ut, madrass på golvet full med saker, fotölj och säng full med kläder :( OBS! HÄR HAR JAG REDAN STÄDAT EN DEL!

De mesta av de rena kläderna invikta...

Lite småplock hit och dit, men madrassen slängdes ut..


Nu är det städat!

Nu ska man bara kunna hålla det så också.
Nu ska jag sova med ett mycket gott samvete och se framemot morgondagen!

Godnatt Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0