2010

Okej mitt 2010 börjar väl som vilken dag som hellst.

Saker som jag har bestämt mig för att klara av är att jag ska:
1. godisstrejka på obestämd tid, för jag ska bevisa mig själv att jag visst kan det!
2. bli mer positiv och kontrollera mina kännslor och,
3. inte ta illa vid lika mycket.

Jag ska snart fara med Jessica och Johanna till Dinos och bara va förhoppningsvis prata ingenting och skratta åt saker.
I need that, även fast det just nu itne känns så farligt dagen har varit väldigt positiv på det sättet, sen är det ju en annan sak att man inte orkat ta sig ut före kl. 23 på kvällen, ja de är en annan sak som heter lathet.

huh vad ska man ha på sig? de blir nog någo mer åt det vardagliga hållet...
Lyssnar på musik och mår bra :)

Kram på er alla, hoppas ni också gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0