Sista torsdagen! (i period 4)

Ja torsdag är min värsta dag inte för at tjag hatar torsdagar men ajg tycker det är jobbigt för jag har en rätt tung dag i skolan, jobbigast på hela veckan i alla fall, sen har jag piano som i alla fall är okej, men sen har vi sen träning och de är nog det värsta för träningen slutar 22. i vikinga hallen sen ska man kunna somna också och sen har man skola kl.8 dagen efter, ja torsdag är itne min favorit dag alls!

Idag ska vi skriva textkompetens prov och jag måste skriva bra nu när essän gick så dåligt!
dessutom ahr vi den i studentskrivningen på fredag så...

I morgon ska vi till Catrin hon fyllde år i Måndags så de ska bli kul, har aldrig varit till henne så man måste hitta dit också!

Nu ska jag ha IT lektion... roligt, de blir väl att göra någon uppgift sitta på facebook och spela lite harpan... haha

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0