SIST KVAR I SKOLAN?

Nej jag är nog inte riktigt sist kvar i skolan men klockan är ju 10 i 4 så de flesta har farit men jag missade bussen för på finskan går vi alltid till 15.40 och då går min buss! NU kommer en städare också som tycker att han vill sopa under mina fötter...

Fick 81p av 90 i finska hörförståelsen så de är väl rätt okej :)

Väntar på att mamma ska höra av sig om jag kan åka hem med henne eller om jag måste frysa ihjäl om händerna för att jag måste gå en mega bit från bussen ( nåja lång för att vara i stan...)

Satt och kollade och raderade mail från min hotmail och hittade lite bilder från lucian på torget så bjuder på en, jag ser inte så gla ut men nåja :)



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0