MIN HELG

I helgen har jag varit en riktig soff potatis som min amma skulle ha sagt, haha!

Har kollat på nån film varit framför dator, ingenting vettigt har jag fått gjort!
Jag har sett Ice Age 1, jag skratta så jag vred mig fast jag först klaga på att jag inte ville se filmen.



Nu måste jag ju se 2.an och 3.an. Haha jag vet jag är lite töntig.

Annars har jag bara degat ätit en ben & jerrys och laga mat.. hmmm, igår laga jag purjo och potatis soppa och den blev inte så smakrik som jag önskade av någon anledning blir joels alltid bättre. Fusk.

Nåja i lördags laga ja kyckling filér med ungspotatis och det blev bra i alla fall. haha mycket prat om mat, men min helg ha inte bestått av så mycket mer än, mat,sova och TV.n.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0