JAG

Hej jag heter Karin.
Jag har det jobbigt, wooow! som om ingen annan har det, det känns ibland som att jag tror allt snurrar runt mig.
Jag är en förlorare som ger upp. Jag har ångrat mycket i mitt liv som jag gjort och sagt.
Jag har gett upp och vet inte vad jag ska göra med mig själv.
Jag mår dåligt.
Jag är nog sjuk.
Jag vet inte vart jag ska vända mig.
Jag vill vara ifred.

Jag tror allt snurrar runt mig fast jag ska snurra med i allt annat.
Jag kommer ångra detta inlägg men jag kommer låta det vara kvar.
Jag tycker inte om mig själv.
Jag är en egoist.
Jag förstör för mig själv.

Jag vill bara ta en paus från mitt vanliga liv.
Nu.


Kommentarer
Postat av: Jessica

<3

2010-02-22 @ 15:36:23
Postat av: Ina

Efter regn kommer alltid sol ! =)

2010-02-22 @ 17:52:24
Postat av: Frippan

Finns här om du vill prata.

2010-02-22 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0