Förkyld!

Alltså det är inge roligt att vara sjuk 2 gånger på 2 veckor, först magsjuka när jag var i romme och nu värsta snor förkylningen. Har eg. It timme men jag är klar med uppgifterna så nu sitter jag och läser en massa bloggar i stället. Snart är det periodbyte, det här är den sista vettiga veckan sen är det prov och studentskrivningar.

Och jag får inte träna för fredrika och ina, man kan få hjärtfel... men de visste jag redan... Men det är svårt att låta bli, jag har itne tränat på 2 veckor p.g.a sjukdomar :(

På fredag får man pengar som jag måste lägga undan de mesta men jag har 100e som jag lever snålt på, eller försöker i alla fall och det är ju itne så svårt när man bor hemma, men idag funderar jag på att ta en runda på stan, jag borde hitta ett par skor till karonkan.

Nåja nu ska ja se om jag hittar på någonting att göra med min förskräckliga design på denna blogg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0