Karin+Sebastian= hur gick de till?

Ja, alltså många frågar hur vi eg träffades och ja tänkte väl dra ett ungefär här nu då bara sådär över halvår senare, nåmen såhär va de...

De va en gång en Karin och en Sebastian som båda hade skrivit studentskrivningar. Dock gick vi i olika skolor så eg visste vi inte så mycket om varandra. Nå men i alla fall så var vi båda på karonkakryssningen i våras och ja.. så gick jag fram och sa någonting åt hans kompis som han stod och pratade med. Plötsligt frågade Sebastian om vi skulle dansa och ja bara "okej men jag suger" så vi dansade bugg 5 danser, jag tyckte de va pinsamt för jag hade en väska som typ smällde till han varje gång ja snurrade lite, haha!
Efteråt så vet jag inte riktigt va som hände men jag kan väl erkänna att jag inte var 100% nykter och började spana på Sebbe. Ja nå efter kryssningen så lade jag bara till han på Facebook eftersom han var trevlig de lilla som jag nu pratade med honom när vi dansade...
Sedan fick jag för mig att chatta lite med honom så jag bara drog till med något otroligt dummt som jag INTE tänker ta upp här! haha och han fatta tydligen direkt att de va något mer eftersom jag var den första som skrivit på FB chatten och ja vi prata typ varje dag! haha
Vi disskuterade massor via MSN och Facebook och började väl messa lite också. Sedan var ja ut till Lumparland en sväng och kolla in va de va för båt som han och hans kompisar ägde och såklart få prata mer med sebbe in person! Det var helt trevligt! Jag skrattade massvis! Och jag lärde mig hur man vaxar en båt... Hans kompisar undrade nog va fan jag var för typ som dök upp från ingenstans med en gammal ljusblå bil!!
Sedan blev det valborg och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, så jag frågade honom och dom skulle ut till hans stuga han och några av hans kompisar och jag fick följa med och det var också jätte roligt! Vi var där hela helgen och jag ville inte att den skulle ta slut! Roligaste valborgen någonsin! Dock var Lördagen lite seg för mig men den som var med förstår nog varför! Kan ju berätta att toa ringen som ja satt sönder, satt jag sönder under valborg.. " Fia!! jag har suttit sönder toaringen, jag tror biten fallit ner i hålet" haha!!
Ja nå i allafall för att göra det lätt så säger vi att vi blev tillsammans under valborgs helgen!
Underbar är han i alla fall har aldrig varit så lycklig och även fast det inte klicka direkt på minuten så är jag nog super kär super lycklig nu! :D

NU vet ni!


Bild från Lördagen under Valborgs helgen som var betydligt trögare på alla sätt än fredagen, detta var nog några timmar före vi badade bastu och jag fastnade i sanden och slog sönder knäna! haha



PUSS



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill veta vad det var du sa på fb chatten som var knasigt! Jag vill jag vill jag vill! Intressant också att två joelssonnare har årsdag på valborg!:)

2010-12-06 @ 21:00:03
Postat av: Karin

Kanske vi kan ta de någon gång haha, eg. va de bara någo superlöjligt för att få igång en konversation haha!

är de så? det visste jag inte :P va kul! :)

2010-12-07 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0