Söndag

Vaknade av att syrran messa och ringde, eller snarare spratt jag till någo vettlöst! nå hon sku ha sjuss till jobbet, ha ha glöm de skrev ja jag är i Lumparland, nå iaf så sluta hon messa vettefan hur hon tog sig till jobbet sen...

efter en stunds messande å rullande säger sebastian plötsligt, 3 månader idag, och jag har typ glömt det, va hände? va hände med karin som räknar månader? hehe räddade mig med att säga ööh i november vet ja iaf att de e ett halvår, ja för jag har varot så roddig på sistone så de är sånt jag tänker de minsta på just nu :(

nåå for hem till 2 medans de fick för sig att fara ner till kalmar för att kolla lägenhet till sebastian! bra initsitiv tagande, dock for mina lediga dagar som jag tänkt mysa med honom igenom då till det, inte så roligt för mig, men nödvändigt för honom!

har hjälp mamma i trädgården med att plocka ogräs och diverse nu är jag mega super trött har fått mina studentbilder nu också...





Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

FIN BILD!!

2010-08-02 @ 19:41:26
Postat av: karin

Tack det är Martin Nyberg som tagit den!

2010-08-02 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0