Skola

Japp fösta riktiga dagen i skolan idag har pratar mycket om schampon idag!
olika starkets grader på olika kemikalier i shampon för om man tvättar varje dag eller mer sällan för att de torkar ut osv, jag tycker nog de är helt intressant, jobbigt att sitta stilla så mkt hade längsta dagen idag 8-16 men sen senare på våren kommer jag vara ledig typ tors-månd och gå i skola 2 dagar helt nice! :D

idag gick jag och eva-lotta( min lägenhets polare) till minimani och köpte lite palla ja köpte tvättkorg och så och i morgon kommer den stora dagen då jag ska tvätta! :O
Ska dessutom boka min resa till umeå i morgon och fara och ta ut kronor måste jag komma ihåg att göra någon gång!

I helgen är det troligen utgång, fontana låter de som ska bli helt nice! :D

nu ska jag tvätta bort ansikts mask osv..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0