ÖÖÖH

Första helgen i vasa ensam!
Känns dock inte allt för farligt inte som i torsdags då jag kände mig ensammas i världen efter att mamma farit!
Nej nu känns de ändå rätt tryggt att jag har släkt här ja ifall de nu skulle hända något..

Idag vaknade jag vid 8 att lampan lyste och jag sov på mage med 3 kuddar ovanpå varandra, aj min nacke! Sen fick jag mess, sen kunde jag inte sova längre..

Idag ska jag nog gå en sväng till minimani och kolla om dom nu sku ha någon form av arbetsskor till mig :) vet inte alls va jag vill ha för några! men max 60e får dom kosta!

Först ska jag bara orka i duschen och sånt! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: ja ska skaffa svenskt, självklart :P men jag vill ha kvar det finska för jag kommer ju till sommarn o jobbar till Åland sen så... :P

2010-08-21 @ 13:16:55
URL: http://iqbanan.blogg.se/
Postat av: karin

jaaa de såklart :)

2010-08-21 @ 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0