Fredag 2782010

Blir ingen volley träning idag tydligen först på måndag halv 7! så det blir att tvätta istället! :)
Kanske min hylla kommer idag! antingen idag kväll eller i morgon på morgonen!

Var via tvättstugan nu och boka tider och vad hittar ja inte där? jo mitt ena linen som jag glömt bort som någon vänlig själ hade hängt upp och torrt va de! :D

verkligen skönt att va ledig på fredagar! man får lite saker gjorda som man inte orkar i veckorna efter skolan, usch att vi slutar kl. 16 på måndagar! jätte jobbigt tur att det är lite tidigare alla andra dagar! Jag är faktiskt någolunda frisk idag lite snorig men inge mer! imorgon skall jag no gå på stan på dagen! :) köpa badrock, badrummsmatta,volely shorts m.m :D

men nu ska ja packa smuts tvätt och springa till tvättstugan! jobbigt att det bara finns 3 jätte stora tvättmaskiner och att listan inte stämmer överrens med masknerna som finns där!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0