Effektivt!

Yes konstaterat mycket effektivt att ha några håltimmar när man jobbar natt i stan eftersom det itne kommer in förjor mellan 1 och halv 5 så for jag hem och städade hela huset har nu blivit dammsuget + att jag satt ingån en maskin vit tvätt och diskade lite!
duktigt må jag säga!

Nu sitter jag på jobb igen då och är rätt slut speciellt i ryggen! det var som ett helt träningspass men gud vilket väder det har varit inatt jätte blixrar lite åska och regn! sebatian som är på sin stuga har tydligen varit ut och blött sig genomblöt iallafall stod det så i messen ja började få kl. halv 2 tiden haha!

Imorgon ska jag en sväng ut till hans stuga efter att jag först ska sova ut. Oj vad skönt det ska bli att komma hem! har snott mammas säng nu när hon är och hälsar på pappa i Estland därför har jag kunnat städa nu mitt på natten, jo nog ska det gå bra att flytta bort också det kräver bara lite mer från en själv tur att skolan kanske inte blir allt för ansträngande, för den som inte vet kommer jag att gå yrkes i vasa och bli frisör.

Nu ska jag gå och ta emot färjan!

Förresten så är jag lite sur på min dator hr köper man en sproilans ny dator för 1160e å så fungerar de inte som den ska! dumma, går inte att sätta in bilder fån kameran på datorn måste forska vidare i detta!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: haha, ja veet, tänkte också på de xD den höll faktiskt på att fastna på en liten avsats där på den där långa väggen när ja bolla mot den först, men sen kom den ner. Det var efter det jag bytte vägg, för den andra var lite högre xD

2010-08-08 @ 23:13:32
URL: http://iqbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0