20.8.2010

Grattis pappa som fyller år idag! :)

Idag har jag varit till vård delen i gamla vasa på någon form av välkomstprat men ja bev mest irriterad påfolk som inte kunde hålla käften och satt och pratade när det stod någon och pratade visst de är slött men man behöver inte prata ja satt och tänke på annat ist.

Nå sen for vi till skolan och åt, jag och ida är eg lediga på fredagar hon även på torsdagar, fusk! nå vi åt sen for vi till victor och Marri och sen abr de av till Finlands största loppis i Nykarleby, jag köpte ingenting men Marri köpte ett bord.

Sen drog vi in till stan ja sov nästan hela vägen, sen käka vi på RAX(pizza buffé) sen hyrde vi film ida och jag och for till henne och kollade på the Valentines day! helt bra men jag saknar sebbe lite nu.





PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0