VASA

Japp fick det ändrat så att Ida och jag får fara till Vasa den 17 ist för den 12 eftersom jag är i Turkiet :P
Wiii jätte glad!

Att jag vaknade först nu är dock mindre bra klockan är 2 på eftermiddagen...
Sedan snurrar bara en sak i huvudet de gillar ja dock lite, men ja är så allmänt glad nu så ja bara har lust att krama alla haha!

sol ute dessuttom! :)
jag ska gå ner och äta någo de som jag verkligen har blivit dålig på, har magrat, eller iaf övre kroppen, min rumpa är som alltid ;) HAHA Pratade om sånt med Tanja igår och jag insåg att jag itne alls stör mig på hur ja ser ut, jag orkar inte tänka på vag jag har för fel mera de har jag gjort så många år nu, nu tänker jag bara ha roligt! :D göra en massa vettigare saker, och kankse mindre vettiga :P haha

Att ja dessutom har världens bästa arbetskollegor på jobbet och jag trivs som fisken i vattnet fast jag ha jobbat mycket natt gör saken också mycket, jobbet får va hur hemskt som hellst så länge man själv trivs! jag trot dock ja underhåller dem på jobbet rätt mycket när ja klantar mig hela tiden postar iväg lappar hit å dit, tappar bankslippar i kaffemuggen som ska skickas ivg kör firmabil i mörker, smäller en stol i huvudet på mig själv och sen är de ju mina skrattanfall som kommer fram i min övertrötthet :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0