VALBORG

I morgon är de valbog och då ska jag hänga på en liten ö med en massa trevligt folk grilla och bada batu konstigt nog (INTE) har jag lovat att simma, varför gör ja det varje gång ja ska verka lite trottsig och bevisa att ja visst kan simma i april i kalla ålandshav :S huuuh!
Nåja de är ju bara upp till bevis!
Någon får nog lov att dokumentera det!

Idag är sista dagen charlotte är på jobbet före hon går på mamma ledigt och hon ringde igår och frågade om jag fått alla mina kläder, sedan frågade hon även om jag skulle komma på tårta, så nu måste ju jag fara! nåja de är trevliga, det är ju lite jobbigt att stiga upp ur sängen bara klockan är inte ens 12.

men de bästa med i natt var att jag somnade rätt fort och sov igenom hela natten, de mindre trevliga var att ja glömt stänga av väckarklockan från kl.8 igår så ja...

ikväll blir det att fara ut till holmen och värma upp stugan och sätta igång kylen för att försöka att inte spränga upp stället, hah tydligen hade det läckt ut lite en gång så om man sku tänkt någo då sku stugan expoderat.. ojoj!

Åka båt ska jag göra idag kväll dit kallt som fan säger jag bara! om man kollar ut är det ju inte direkt sol!
men ajg älskar att åka båt och det har ja gjort förr i regn så de är ju bara små saker :) jag har ju nästan sjöräddningen med mig ;) haha!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0