bloggen.

jag börjar bli lite lat på det här med att blogga, faktiskt.
jag har inte ens varit in och kikat på min blogg under hela helgen. vad har ja gjort då? va till avancia igår och i lördags va ja på en knas tur med martin igen, vi vet alrig vart vi ska men sen hamnar vi på någo ställen bara som ex. föglö och vårdö haha! ja men nu va vi bara till Jomala i alla fall.

I morgon är det studentskrivning i engelska jag skriver bara det i höst men ajg är nervös bara jag tänker på det. ho ho!

jag va till avancia igår också, det var jätte härligt jag tränade rätt mycket axlar och armar p.g.a min överrörlighet. men det kändes ganska bra :)

äh nu ska jag gå och se om ja hittarnågon annan ja känner mig lite nere, men det är saker jag måste lära mig och det är svårt som fan! men jag måste!

ut och gå kanske jag ska göra det känns som att jag behöver tömma huvudet lite. fast sen igen känner mig konstig i halsen och jag får höra om allt fler som får svininfluensan så :S

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0