14.09.09 Måndag

Idag har varit en ganska bra dag. eller det började med 2 timmar engelska där det visade sig att jag missförstått läxan tills idag och hade gjort en hel läsförståelse klar + en massa annat i onödan. så jag gjorde inte så mycket.

sen var det 2 timmar matte som för engångsskull gick ganska bra :) kändes det som i alla fall. förutom att jag glömt alla saker hemma!

sen var det 1 timme hälsa och 2 timmar HIDR( hälsa och idrott) på hälsan hade jag och Linda lyckas hitta det vi sku skriva i förväg så vi slapp skriva och vi skrev knappt någo på HIDRen heller.

Idag cyklade jag dessutom till skolan, jag kan inte komma på senast jag gjorde det alltså!
Sen var jag och köpte ett par skor och en cykelkorg, korgen är inte den bästa men den kosta bara 12 e så ja tänkte ääh whatever :) skorna är jag nöjd över i alla fall. helt vanliga puma skor som tål lite mer än tygskor i alla fall :)

sen nu har jag varit ute och gått med fredrika i nästan 1,5 timmar praktiskt att både hon och Nina numera bor så nära när både Tanja och Frida har flyttat härifrån.

Min träningsdagbok bara blir mer och mer ifylld, kan bli farligt, man måste akta sig lite att man inte börjar träna bara för att fylla i den, det känns som en sak som jag skulle kunna göra bara för att jämföra hur mycket jag tränar med andra, inte bra!

men nu ska jag gå och sova jag är jätte trött!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0