21.11.09 Lördag

Jag är glad, känns inte som att jag varit såhärglad på länge! you know why :)

Idag hade vi volley match och oväntat nog blev jag inbytt ganska direkt och fick spela resten av matchen? öh?     --> :D:D!!!

Frippan gjorde några riktigt fina pass och det kändes som att fler började följa med bollen så det är bara att kämpa vidare, synd att ylva inte kunde komma! :(

färgat håret har jag också gjort så nu är jag alltme brunett :P

ska önska lite bilder för robert va snäll och kom och kolla och fotografera, vi hade publik! peik,alex och robert (Y) haha...

okej blev just erbjuden jobb som servitris i saltvik på nyår? låter inte så loclande.. öh måste ta mig en funderare... :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0