Btw...

Sitter på håltimmen i skolan idag, försöker göra lite engelska läxa...
plötsligt kommer vår rektor till oss( mig,adam, lisa å nån till)
-Hej har ni sett knarkhunden?
(jag) Hunden?
-ja dom ska va här...
(vi) Nej...

okej hon går vidare, efter en stund kommer 2 poliser, rektorn...
ena polisen sätter lite "knark" vid oss och lisa fatta inte att de va polisen som satt dit de, för han mumla nå om att de fanns någo vid elementet... lisas min helt oförglömligt! för hon trodde att han hitta knark :P
sen va de ännu roligare när hon fatta att han lagt dit de... ja jag hade roligt iaf :P:P

men den va jätte sööt ^_^ en schefer :P

jo just de sen ska jag jobba som värdinna på student dimenssionen :P

Kram

Kommentarer
Postat av: stefan i lönnerberga

mja schaefrar må vara söta men dom kan vara lömska också. fast alla knarkhundar är väl lömska..

Postat av: Lisa

Hahaha! ja usch vad rädd jag blev!

2009-05-05 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0